Kundservice

/Kundservice

Det är vi som är supporten!

Välkommen att kontakta oss.

Skapa supportärende >>

Support

Under support har vi samlat allmän information och laddat upp dokument för dig som använder eller ska installera någon av våra program. Saknar du något så kontakta oss på support@axiell.com.

Nedan ser du den senast publicerade supportinformationen. Visste du att du kan prenumerera på den informationen via RSS? Vill du veta hur man gör så läs här: RSS (öppnas som pdf).

Arena patch

Onsdagen den 15 mars kl 06.00 börjar vi patcha de första Arena-servrarna med patchen 3.1.9 som innehåller buggrättningar. Arbetet med servrarna pågår sedan löpande under resten av mars månad. Vi kommer att meddela vilket datum just [...]

14 mars 2017|Categories: Axiell Arena, Support|

Supportens öppettider

Här följer avvikelser från supporterns ordinarie öppettider under 2017. Dessa dagar har vi stängt men du kan fortfarande maila oss eller anmäla ett ärende via vår supportportal.
14/4 Långfredag
17/4 Annandag påsk
1/5 Första maj
25/5 Kristihimmelsfärdsdag
6/6 Sveriges Nationaldag
23/6 Midsommarafton
25/12 Juldagen
26/12 Annandag jul

Referensgrupper

Vi är intresserade av vad du som kund tänker och tycker om våra produkter och tjänster. Därför har vi skapat referensgrupper. Medlemmarna i grupperna består av representanter för olika typer av bibliotek och de har alla i uppdrag att diskutera frågeställningar som ligger i tiden med oss på Axiell.

Du är välkommen att kontakta dem om du har önskemål kring ett ämne du vill att referensgruppen ska lyfta.

Läs mer och våra referensgrupper >>

Lämna förslag

Skulle du själv vara intresserad av att vara med i en referensgrupp eller har du förslag på förbättringar som du vill dela med dig så är du välkommen att skicka in det till oss. >>