Dela med dig av dina idéer!

//Dela med dig av dina idéer!

Dela med dig av dina idéer!

Vi tackar för alla de förslag till förbättringar vi fått av er kunder genom åren. De är guld värda! Vi vill gärna fortsätta vårt samarbete och nära kommunikation med er och därför lanserar vi nu en ny process för att ta emot och hantera de idéer och utvecklingsförbättringar som ni vill se i våra lösningar för arkiv, bibliotek, museer och skolor – idéportalen.

Vi känner ett starkt engagemang för kultursektorn och den roll våra produkter fyller för att bevara samhällets kulturarv och vi strävar alltid efter att utveckla lösningar som uppmuntrar till läsning och lärande. I en miljö som blir alltmer digital och där data används i större utsträckning för samarbete, är digitala insikter nyckeln till utveckling och förändring. Att säkerställa att det finns hållbar och jämställd tillgång till kunskap är avgörande för de institutioner vi arbetar med. Er input är viktigt för att vi ska kunna hjälpa er åstadkomma detta.

Era idéer i vår utvecklingsplan
Att förstå och tolka hur samhällsbehoven förändras och utvecklas är centralt för att vi ska kontinuerligt kunna anpassa vår produktportfölj till behov som finns eller uppkommer. Under de senaste tre åren har vi investerat ett stort antal utvecklingstimmar i att förbättra våra produkter och utforma nya lösningar. Strategierna för våra produkter är drivna av idéer, stora som små och vi jobbar ständigt för att hantera era prioriteringar och integrera dem i våra befintliga produktplaner samt att identifiera möjligheter till nya produkter. Vi gör det genom marknadsundersökningar, i samarbete med er som kunder samt via insikter från vår support och kundservice. Idéerna används i våra prioriteringsmöten, både som inspiration och konkret bedömning, och ambitionen är att skapa mer kontakt mellan er som användare och vår utveckling.

Dina idéer behövs
Dina idéer är viktiga och ditt bidrag säkerställer att våra lösningar möter dina omedelbara och framtida behov! Vi har länge arbetat med referensgrupper för de olika produkterna och nu introducerar vi alltså en ny digital portal för idéhantering. Portalen har utformats för att göra det enkelt för dig att bidra samt öka insynen i hur vi hanterar prioriteringar och input. Via den aktuella produktens idéportal kommer du att kunna lämna förslag, ställa frågor till oss kring utveckling samt kunna rösta och delta i en dialog om vilka förslag du tycker är viktiga.

Nå idéportalerna även via det nya supportsystemet
Vi har också investerat i ett nytt supportsystem för att förbättra din kundupplevelse. Den implementeras efter hand enligt en given tidplan på alla våra marknader runt om i världen. Turen har snart kommit till Sverige och när den öppnas så kommer du också där kunna hitta till de olika idéportaler som är relevanta för dig. Vi kommer att ha idéportaler för alla de lösningar som vi har aktiva på den svenska marknaden – Axiell Arena, BOOK-IT, WeLib och Axiell Collections. Ytterligare information kommer att finnas tillgänglig så snart vi lanserat det nya supportsystemet. Så håll utkik!

Läs mer och nå idéportalerna för BOOK-IT, Axiell Arena och WeLib här >>

2018-11-26T15:40:56+00:0016 november 2018|Nyheter|